HTML

Lékóék Brüsszelben

2010. január 1-étől családommal másfél évig Brüsszelben fogunk lakni. Ez idő alatt ebben a blogban szeretném a családot, a barátokat és az ismerősöket tájékoztatni heti rendszerességgel a velünk történő eseményekről.

Friss topikok

Linkblog

Első napok

2010.01.17. 20:51 lz16

Már két hete vagyunk itt Brüsszelben, igyekszünk berendezkedni, és felvenni a ritmust. Eddig mind a két hétvégén voltunk kirándulni. Első hétvégén ellátogattunk a kedvenc városunkba, Párizsba. Nagyon rossz idő volt ugyan, de mi ennek ellenére jól éreztük magunkat. Sétálgattunk, majd egy kis étteremben vacsoráztunk, és este indultunk vissza.

Ezen a héten szombaton Aachenbe kirándultunk. A város Nagy Károly birodalmának volt a fővárosa,egy csodaszép dómmal, és rengeteg arany kinccsel. Séta közben megéheztünk, és a Nordsee nevű gyorsétteremben ettünk, "matjes"-filét. Ez egy bizonyos kis herinfajta, amit különféle pácokban érlelnek. Ma ezt ettük itthon is, almasalátával, és sültkrumplival.

Ma pedig Hollandiába látogattunk el, először tipikus holland szélmalmoknál sétálgattunk Kinderdijkban, ahol Boti motorral is felfedezte a környéket. Ez a látványossag annyira tetszett, hogy meg is beszéltük, hogy a vendégeinket is elhozzuk ide. Utána Rotterdamban bóklásztunk, megnéztük a kikötőt, és a várost.

Panni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.